Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
DRIFT
Sådan er DRIFTEN lige nu
Telenor er i gang med en større modernisering og udbygning af vores stærke netværk for at skabe endnu bedre dækning.
Derfor er mobilmaster ved at blive opgraderet med 5G over hele landet. Det betyder, at der kan være udfald i mobildækningen og forbindelsen i de timer, hvor vi opgraderer i dit område. Vi opgraderer ikke master ved siden af hinanden samtidig, så de omkringliggende master vil fortsat levere en god dækning. Men i områder hvor der er langt mellem masterne, kan der opleves en forringet eller manglende dækning i det tidsrum, hvor vores teknikere arbejder.
CBB anvender Telenors netværk og derfor kan du følge med i driftsstatus på Telenors side.
Følg guiden for at finde svar på hvad der er årsagen, og hvordan du kan løse det.
Følg disse trin, før du kontakter kundeservice: