Åbent hverdage fra 8.00-16.00
Kundeservice er åben alle hverdage til 16.00.
50 50 50 50
Det er efterhånden en rigtig god vane, at CBB står øverst på sejrsskamlen i Loyalty Awards – det uofficielle Danmarksmesterskab i tilfredse kunder.
Vi har nemlig vundet Loyalty Award for 5. år i træk, og for 7. gang i alt!
Det er vi selvfølgelig superglade for 😊. Prisen bygger nemlig på konkrete vurderinger fra en masse mobilkunder i Danmark, og samtidig afspejler den en række af de ting, vi lægger særlig vægt på:
De Små Priser og hele CBB er SÅ klar til fortsat være det bedste mobilselskab for dig og en masse andre mobilkunder.
Vi er selvfølgelig også klar til at vinde (endnu) flere priser.
Vi har de mest tilfredse mobilkunder, når de skal vurdere CBB Mobil i forhold til resten af markedet
Vi er mobilselskabet, som flest kunder vil anbefale til andre, fx familie og venner
Vi gi’r de bedste kundeoplevelser, fx når det gælder produkternes kvalitet og værdi for pengene.
2014: De mest tilfredse og loyale kunder
2017: De mest tilfredse og loyale kunder
2020: De mest tilfredse og loyale kunder
2021: De mest tilfredse og loyale kunder
2022: De mest tilfredse og loyale kunder
2023: De mest tilfredse og loyale kunder
2024: De mest tilfredse og loyale kunder
2016: Bedste digitale kundeservice
2016: Danmarks bedste kundeservice
2020: Danmarks bedste kundeservice
2021: Danmarks bedste kundeservice
2021: Bedste digitale kundeservice
2023: Branchens Bedste Service
2014: De mest tilfredse og loyale kunder
2017: De mest tilfredse og loyale kunder
2020: De mest tilfredse og loyale kunder
2021: De mest tilfredse og loyale kunder
2022: De mest tilfredse og loyale kunder
2023: De mest tilfredse og loyale kunder
2024: De mest tilfredse og loyale kunder
2016: Bedste digitale kundeservice
2016: Danmarks bedste kundeservice
2020: Danmarks bedste kundeservice
2021: Danmarks bedste kundeservice
2021: Bedste digitale kundeservice
2023: Branchens Bedste Service